Συχνές ερωτήσεις
-
Γιατί να επιλέξω SafetyNet;
Με το SafetyNet θωρακίζεις τη νέα σου συσκευή με προστασία για 1 χρόνο από σπάσιμο οθόνης & βλάβη από υγρό ή και με επέκταση εγγύησης έως και 7 χρόνια. Επίσης έχεις δωρεάν παραλαβή και επιστροφή στο χώρο σου πανελλαδικά, ενώ για βλάβες που αφορούν τα μηχανικά και ηλεκτρονικά (hardware) μέρη της συσκευής σου, εξασφαλίζεται από εμάς η άρτια επισκευή και λειτουργία της!
-
Για ποιές συσκευές ισχύει η υπηρεσία;
Η υπηρεσία SafetyNet ισχύει για Smartphone, TV, Notebook, Tablet, Desktop PC, Monitor, Digital Camera, Gaming Accessories, Printer, Οικιακές συσκευές, Μικροσυσκευές, Κλιματισμός & Θέρμανση, Προσωπική φροντίδα.
-
Πόσες φορές μπορώ να επισκευάσω τη συσκευή μου;
Η υπηρεσία παρέχει απεριόριστες και δωρεάν επισκέψεις για την επισκευή βλάβης που αφορά τα ηλεκτρονικά και μηχανικά μέρη των συσκευών σου. Η προστασία από σπάσιμο οθόνης & βλάβης από πτώση υγρού, καλύπτει μία (1) επισκευή εντός του 1ου έτους από την ημερομηνία αγοράς.
-
Τι γίνεται αφού χαλάσει η συσκευή μου;
Παραλαμβάνουμε τη συσκευή σε ένα από τα καταστήματά μας ή επικοινωνείς με το τηλεφωνικό μας κέντρο για δωρεάν παραλαβή της συσκευής μέσω courier ή προγραμματισμό επισκευής στο χώρο σου. Από τη στιγμή που θα παραλάβουμε τη συσκευή για επισκευή, σου παρέχουμε συσκευή αντικατάστασης είτε μέσω courier είτε σε ένα φυσικό κατάστημα μας και η ομάδα των έμπειρων τεχνικών μας μεταφέρει τα απαραίτητα αρχεία σου και το λογισμικό στη συσκευή αυτή, ενώ διασφαλίζει τη διασύνδεση της και με άλλες συσκευές.