Συχνές Ερωτήσεις

πλοήγηση / προϊόντα / παραγγελία

Τι σημαίνουν οι διαθεσιμότητες προϊόντων;

Πώς συγκρίνω προϊόντα μεταξύ τους;

Πώς μπορώ να αποθηκεύσω προϊόντα στο προφίλ μου;

Τι είναι το Public Marketplace;

Στα Public εξελισσόμαστε για τους πελάτες μας και δημιουργούμε το Public Marketplace, έναν μοναδικό online προορισμό αγορών μέσα στο public.gr! Φέρνουμε σε επαφή αξιόπιστα καταστήματα με τα οποία συνεργαζόμαστε με τους επισκέπτες μας για να προσφέρουμε ακόμα περισσότερες επιλογές στο μεγαλύτερο και πιο αξιόπιστο e–commerce site στην Ελλάδα.

  • Οι τιμές των συνεργαζόμενων καταστημάτων στο public.gr περιλαμβάνουν ΦΠΑ; : Όλες οι τιμές που αναγράφονται στην ιστοσελίδα μας συμπεριλαμβάνουν τον νόμιμο Φ.Π.Α.
  • Έχουν εγγύηση τα προϊόντα των συνεργαζόμενων καταστημάτων; : Όλα τα προϊόντα καλύπτονται από εγγύηση, η οποία καθορίζεται από τον νόμο, την κατηγορία προϊόντων που θα επιλέξεις και την εκάστοτε επίσημη αντιπροσωπεία.
  • Πότε και πως μπορώ να αξιολογήσω το συνεργαζόμενα κατάστημα; : Μόλις λάβεις την παραγγελία σου, έχεις την δυνατότητα μέσα από τον λογαριασμό σου, στο ιστορικό των παραγγελιών, να αξιολογήσεις την εμπειρία σου για την online αγορά σου, βαθμολογώντας το κατάστημα σε 4 ερωτήσεις!
    Για να μην ξεχαστείς θα σου αποστείλουμε και σχετικό email για την αξιολόγηση των υπηρεσιών που έλαβες!

Μπορώ να προσθέσω, στην ίδια παραγγελία, προϊόντα public και συνεργαζόμενου καταστήματος;

Φυσικά και μπορείς! Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να επιλέξεις τα προϊόντα που σε ενδιαφέρουν και να ολοκληρώσεις εύκολα και γρήγορα την αγορά σου! Σε αυτή την περίπτωση ολοκληρώνεις την αγορά απευθείας online.

ηλεκτρονική αγορά & πληρωμή

Πώς μπορώ να καταχωρήσω την παραγγελία μου;

Ποιες είναι οι επιλογές παραλαβής;

Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών;

Τι επιλογές πληρωμής έχω;

Ποια είναι η πολιτική δόσεων;

Πώς εξαργυρώνω τον κωδικό έκπτωσης που έχω;

Εισάγεις τον κωδικό στο πεδίο «Κουπόνι προσφοράς» στο 2ο βήμα της ολοκλήρωσης παραγγελίας και πατάς το κουμπί "Εξαργύρωση".


H εξαργύρωση των κουπονιών Public γίνεται αποκλειστικά για προϊόντα Public, με την καταχώρηση ηλεκτρονικής παραγγελίας.

παρακολούθηση παραγγελίας

Πώς θα ξέρω αν έχει καταχωρηθεί η παραγγελία μου;

Κατά την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας σου θα λάβεις επιβεβαιωτικό email με την σύνοψη της αγοράς σου καθώς και τον κωδικό της παραγγελίας.
Σε περίπτωση που δεν λάβεις το επιβεβαιωτικό email, πιθανότατα:

• να μην έχεις ολοκληρώσει την παραγγελία σου
• να έχεις καταχωρήσει λανθασμένο το email
• να έχει μεταφερθεί στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία

 

Πώς παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Οποιαδήποτε στιγμή θελήσεις μπορείς να δεις το στάδιο που βρίσκεται η παραγγελία σου εδώ πραγματοποιώντας είσοδο στον λογαριασμό σου και επιλέγοντας "παρακολούθηση παραγγελίας" στο πανω μέρος της σελίδας!

Εναλλακτικά, ρώτησέ μας για την εξέλιξη της παραγγελίας σου τηλεφωνικά, ή μέσω email συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας εδώ >

Στάδια παραγγελίας

αλλαγή / ακύρωση / επιστροφές

Μπορώ να αλλάξω/τροποποιήσω/ακυρώσω την παραγγελία μου;

Ναι, επικοινωνώντας μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους

1. Τηλεφωνικά στο 8011140000 (από σταθερό) ή 2108181333 (από κινητό* και σταθερό )
Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 21:00 και Σάββατο από τις 09:00 έως τις 20:00 * (αστική χρέωση)

2. Μέσω e-mail στο info@public.gr



Δεν έχω παραλάβει την παραγγελία μου,που περιέχει προϊόντα Public Marketplace, ενώ έχει περάσει ο εκτιμώμενος χρόνος από την ημέρα που με ενημερώσατε ότι έχει αποσταλεί. Τι να κάνω;

Μην ανησυχείς! Επιλέγοντας τον αριθμό αποστολής που βρίσκεται στην παραγγελία σου, στο ιστορικό παραγγελιών, μπορείς να την εντοπίσεις ανά πάσα στιγμή.

Εναλλακτικά μέσα από τον λογαριασμό σου στο public.gr, στο ιστορικό παραγγελιών, διαλέγεις το προϊόν που αφορά, επιλέγεις το «πρόβλημα με την παραγγελία μου» και σημειώνεις την επιλογή «το προϊόν δεν έχει παραδοθεί». Τέλος πατάς το κουμπί «επιβεβαίωση» για να ενημερώσεις άμεσα το συνεργαζόμενο κατάστημα που σου απέστειλε την παραγγελία.

Πώς να αλλάξω τα στοιχεία αποστολής;

Ναι, επικοινωνόντας μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους

1. Μέσω e-mail στο info@public.gr

2. Τηλεφωνικά στο 8011140000 (από σταθερό) ή 2108181333 (από κινητό* και σταθερό )
Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 21:00 και Σάββατο από τις 09:00 έως τις 20:00 * (αστική χρέωση)

Πώς επιστρέφω προϊόντα;

Παρακαλούμε να συμπληρώσεις τη φόρμα επικοινωνίας επιλέγοντας «επιστροφή προιόντος» στο πεδίο «επίλεξε θέμα»


Πώς επιστρέφω προϊόντα Public Marketplace;

Για την επιστροφή προϊόντων αγορασμένα από Public Marketplace θα πρέπει να επικοινωνήσεις με το συνεργαζόμενο κατάστημα. Το κάθε συνεργαζόμενο κατάστημα έχει ίδια ή διαφορετική πολιτική επιστροφών


Παρέλαβα προϊόντα Public Marketplace, αλλά ένα προϊόν είναι ελαττωματικό,έχει ελλιπή συσκευασία, ή είναι λάθος προϊόν. Τι να κάνω;

Εάν κάποιο προϊόν δεν λειτουργεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή έχεις τις εξής δυνατότητες :

Μέσα από τον λογαριασμό σου στο public.gr, στο ιστορικό παραγγελιών, διαλέγεις το προϊόν που αφορά , επιλέγεις το «πρόβλημα με την παραγγελία μου» και σημειώνεις μια από τις επιλογές «το προϊόν μου είναι ελαττωματικό» ή «λάθος προϊόν» ή «ελλιπής συσκευασία» .Τέλος πατάς το κουμπί «επιβεβαίωση» για να ενημερώσεις το συνεργαζόμενο κατάστημα που σου απέστειλε την παραγγελία.
Εναλλακτικά μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας.

 

επικοινωνία!

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Η ομάδα του Public είναι δίπλα σου για ό,τι χρειαστείς.

Επικοινώνησε μαζί μας καθημερινά με 2 διαφορετικούς τρόπους:

  • Συμπληρώνοντας τα στοιχεία και το αίτημά σου στη φόρμα επικοινωνίας που βρίσκεις εδώ.
  • Καλώντας μας στα τηλέφωνα 8011140000 (από κινητό & σταθερό) και 2108181333 (από κινητό) με αστική χρέωση, από Δευτέρα έως Παρασκευή 9πμ - 9μμ και Σάββατο 9πμ - 8μμ.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με συνεργαζόμενο κατάστημα;

Από το ιστορικό παραγγελίας μπορείς να επικοινωνήσεις με το κάθε συνεργαζόμενο κατάστηματα εύκολα και γρήγορα με γραπτό μήνυμα

Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την χρήση των προσωπικών μου δεδομένων;

προσωπικά δεδομένα

Μπορείς να διαβάσεις την Πολιτική Προστασίας Απορρήτου εδώ

Τεχνική Υποστήριξη

Εχω ήδη στείλει τη συσκευή μου για επισκευή. Πως θα την παραλάβω ? Η επισκευή της συσκευής σας εκτελείται κανονικά. Παρακαλούμε επικοινωνείστε με το τηλεφωνικό μας κέντρο 2108181333 προκειμένου να ενημερωθείτε για την πορεία της. Παρέλαβa ελλαττωματικό προιόν Παρακαλούμε επικοινωνείστε με το τηλεφωνικό μας κέντρο 2108181333 ή συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας εδώ. Ισχύουν οι υπηρεσίες τοποθέτησης κι εγκατάστασης ? Συνεχίζουμε να σάς υποστηρίζουμε κανονικά, τηρώντας όλα τα μέτρα ασφάλειας. Οι εξειδικευμένοι συνεργάτες μας που θα επισκεφθούν τον χώρο σας είναι απαραιτήτως εξοπλισμένοι με γάντια μιας χρήσης και λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα προληπτικά μέτρα.

my Club

Τι είναι το my Club;

Είσαι μέλος του Μy Club και απολαμβάνεις προνόμια!

δες εδώ >