Συχνές Ερωτήσεις

πλοήγηση & προϊόντα

Τι σημαίνουν οι διαθεσιμότητες προϊόντων;

H διαθεσιμότητα των προϊόντων εμφανίζεται στην σελίδα του προϊόντος.
Το προϊόν μπορεί να είναι:

  • Άμεσα διαθέσιμο / Διαθέσιμο : Διαθέσιμο για ηλεκτρονική αγορά. Η ακριβής ημερομηνία αναγράφεται στη σελίδα του προϊόντος.
  • Τελευταία κομμάτια : Είναι διαθέσιμο για ηλεκτρονική αγορά, αλλά έχει περιορισμένη διαθεσιμότητα και θα τηρείται σειρά προτεραιότητας σε περίπτωση εξάντλησης των αποθεμάτων.
  • Προ-παραγγελία : Είναι διαθέσιμο για προ-παραγγελία και η ημερομηνία παράδοσης εξαρτάται από την επίσημη ημέρα κυκλοφορίας του. Τηρείται σειρά προτεραιότητας.
  • Διαθέσιμο από ΗΗ/ΜΜ/ΕΕΕΕ : Eίναι διαθέσιμο από την αναγραφόμενη ημερομηνία και έπειτα. Οι παραγγελίες με αυτή τη διαθεσιμότητα εκτελούνται σύμφωνα με την ημερομηνία διάθεσης των προϊόντων, η οποία ορίζεται από τον προμηθευτή.
  • Κατόπιν παραγγελίας : Δεν είναι διαθέσιμο στα καταστήματα μας, αλλά το αναζητούμε για σένα στο δίκτυο προμηθευτών μας. *Θα ενημερωθείς μέσω email εντός 5 εργάσιμων ημερών για την διαθεσιμότητά του από τον προμηθευτή, καθώς και για την εκτιμώμενη ημερομηνία παραλαβής.
  • Κατηργημένη έκδοση (για βιβλία, μουσική, ταινίες) : Δεν είναι διαθέσιμο για παραγγελία. Έχει χαρακτηριστεί από τον εκδότη κατηργημένη έκδοση και δεν προβλέπεται η επανακυκλοφορία του.
  • Προσωρινά εξαντλημένο / Εξαντλημένο : Δεν είναι διαθέσιμο για παραγγελία αυτή τη στιγμή. Αναμένεται και θα είναι διαθέσιμο σύντομα.

Επιπλέον, σε κάποια απο τα προϊόντα μας υπάρχουν οι παρακάτω ενδείξεις:

  • Διαθέσιμο μόνο σε κατάστημα Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για καταχώρηση ηλεκτρονικής παραγγελίας αλλά υπάρχει αποκλειστικά στα καταστήματά μας. Στη σελίδα του προϊόντος μπορείς να δεις τη λίστα με τα καταστήματα που είναι διαθέσιμο τη δεδομένη στιγμή.

Πώς συγκρίνω προϊόντα μεταξύ τους;

Αφού επιλέξεις την υποκατηγορία προϊόντων που θέλεις, κάνε κλικ στην ένδειξη "σύγκρινέ το" πάνω από κάθε προϊόν τα οποία επιθυμείς να συγκρίνεις και πάτα στην επιλογή "Σύγκριση" στην μπάρα σύγκρισης που βρίσκεται στην κατω μέρος της σελίδας. Υπάρχει δυνατότητα σύγκρισης μέχρι 4 προϊόντα.

Πώς μπορώ να αποθηκεύσω προϊόντα στο προφίλ μου;

Μπορείς να κρατήσεις στη wish list προϊόντα ώστε να τα βρίσκεις εύκολα και ανεξάρτητα από το πότε και εάν σκοπεύεις να τα αποκτήσεις. Η wish list εμφανίζεται σε συνδεδεμένους στο προφίλ τους χρήστες σε όλες τις σελίδες προϊόντων με την ένδειξη "αγαπημένα" και στο καλάθι αγορών.

ηλεκτρονική αγορά & πληρωμή

Πώς μπορώ να καταχωρήσω την παραγγελία μου;

Μπορείς να παραγγείλεις τα προϊόντα που θέλεις με 3 απλούς τρόπους!

1. Καταχωρώντας ηλεκτρονική παραγγελία όλο το 24ωρο στο Public.gr

2. Μέσω του live chat που εμφανίζεται στο πάνω μέρος οποιασδήποτε σελίδας!
Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 21:00 και Σάββατο από τις 09:00 έως τις 20:00

3. Με τηλεφωνική παραγγελία στο 8011140000 (από σταθερό) ή 2108181333 (από κινητό* και σταθερό )
Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 21:00 και Σάββατο από τις 09:00 έως τις 20:00 * (αστική χρέωση)

Ποιες είναι οι επιλογές παραλαβής;

Καταχωρώντας ηλεκτρονικά την αγορά σου μπορείς να επιλέξεις:
Παράδοση σε διεύθυνση σε όλη την Ελλάδα
Όλες οι παραδόσεις γίνονται με την εταιρεία ταχυμεταφορών ACS Courier, από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 - 17:00.
δες εδώ τις χρεώσεις μεταφορικών >

Παραλαβή σε 1 απο τα 45 κατάστηματα μας πανελλαδικά
Με την υπηρεσία κράτησης & παραλαβής έχεις την δυνατότητα να παραλάβεις την παραγγελια σου απο οποιοδήποτε κατάστημα Public δωρεάν!

Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών;

Στον παρακάτω πίνακα μπορείς να δεις αναλυτικά τις χρεώσεις μεταφορικών!
Εναλλακτικά, παρέλαβε δωρεάν από το κοντινότερο κατάστημα Public.

Τι επιλογές πληρωμής έχω;

Στο Public.gr μπορείς να πληρώσεις με τους παρακάτω τρόπους:

  • Αντικαταβολή
    Εξόφλησε την παραγγελία σου κατά την παράδοσή της στο χώρο σου με αντικαταβολή!
    δες εδώ τις χρεώσεις που ισχύουν για πληρωμή με αντικαταβολή >
    * Προσοχή: Για αγορές άνω των 1.500€ δεν υπάρχει δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή.
  • Πιστωτική Κάρτα
    Στο Public.gr γίνονται δεκτές όλες οι πιστωτικές κάρτες American Express, Master Card, Visa και Diners' Club για αγορές έως 36 άτοκες δόσεις* .
    Τα στοιχεία των πιστωτικών καρτών προστατεύονται μέσω online συστήματος ασφάλειας (TLS-128 bit) το οποίο εγγυάται απόλυτα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών.
    Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως, κατά την πρώτη φορά χρήσης της κάρτας σου στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, ενδέχεται να σου ζητηθεί να αποστείλεις αντίγραφο της ταυτότητάς σου καθώς και της κάρτας που χρησιμοποίησες για την συναλλαγή (με εμφανή μόνο τα 4 τελευταία ψηφία της εμπρόσθιας όψης και με καλυμμένα τα στοιχεία του τριψήφιου κωδικού ασφαλείας CVV της πίσω όψης)
  • Χρεωστική κάρτα
    Στο Public.gr μπορείς να πληρώσεις και με τη χρεωστική σου κάρτα.
    Τα στοιχεία των πιστωτικών καρτών προστατεύονται μέσω συστήματος online ασφάλειας (TLS-128 bit) το οποίο εγγυάται απόλυτα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών. Θα θέλαμε να σε ενημερώνουμε πως, κατά την πρώτη φορά χρήσης της κάρτας σου στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, ενδέχεται να σου ζητηθεί να αποστείλεις αντίγραφο της ταυτότητάς σου καθώς και της κάρτας που χρησιμοποίησες για την συναλλαγή (με εμφανή μόνο τα 4 τελευταία ψηφία της εμπρόσθιας όψης και με καλυμμένα τα στοιχεία του τριψήφιου κωδικού ασφαλείας CVV της πίσω όψης)
  • Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό
    για αγορές/παραγγελίες με απόδειξη άνω των 1.500€ ή για αγορές/παραγγελίες με τιμολόγιο αξίας άνω των 500€.
    Η κατάθεση ή μεταφορά μέσω της υπηρεσίας e-banking του ακριβούς ποσού γίνεται σε έναν από τους διαθέσιμους τραπεζικούς λογαριασμούς και με αιτιολογία κατάθεσης πάντα τον αριθμό της παραγγελίας σου (oXXXXXXXXX) ώστε να διεκπεραιωθεί άμεσα.
    Εφόσον πραγματοποιήσεις την κατάθεση/μεταφορά του ποσού, χρειάζεται να μας αποστείλεις το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής είτε με FAX στο 210 8181180 είτε με e-mail στο info@public.gr και τίτλο «Κατάθεση για πληρωμή της παραγγελίας μου με αριθμό oXXXXXXXXX»
    δες εδώ αριθμούς λογαριασμών για την κατάθεσή σου >

Ποια είναι η πολιτική δόσεων;

• Έως 12 άτοκες δόσεις για αγορές αξίας 60€ έως 299€
• Έως 24 άτοκες δόσεις για αγορές αξίας 300€ έως 999€
• Έως 36 άτοκες δόσεις για αγορές αξίας 1.000€ και άνω

Πώς εξαργυρώνω τον κωδικό έκπτωσης που έχω;

Εισάγεις τον κωδικό στο πεδίο «Κουπόνι προδφοράς» στο 2ο βήμα της ολοκλήρωσης παραγγελίας και πατάς το κουμπί "Εξαργύρωση".

παρακολούθηση παραγγελίας

Πώς παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Οποιαδήποτε στιγμή θελήσεις μπορείς να δεις το στάδιο που βρίσκεται η παραγγελία σου εδώ πραγματοποιώντας είσοδο στον λογαριασμό σου και επιλέγοντας "παρακολούθηση παραγγελίας" στο πανω μέρος της σελίδας! Πάτα εδώ για λεπτομέρειες ... >

Εναλλακτικά, ρώτησέ μας για την εξέλιξη της παραγγελίας σου στο Live chat, τηλεφωνικά, στο facebook ή στείλε μας email εδω

Στάδια παραγγελίας

Η παραγγελία σου έχει καταχωρηθεί! Έχεις λάβει email με την επιβεβαίωση καταχώρησης της παραγγελίας σου και το εκτιμώμενο διάστημα παράδοσης/παραλαβής της .

Η παραγγελία σου επεξεργάζεται και σύντομα θα ενημερωθείς με email / sms για την παραλαβή της!

Η παραγγελία σου είναι έτοιμη για παραλαβή και μπορείς από τώρα να την παραλάβεις από το κατάστημα που έχεις επιλέξει! Έχεις λάβει ενημερωτικό email /sms. Προσοχή! Η παραγγελία θα παραμείνει κρατημένη στο όνομά σου για 5 εργάσιμες ημέρες. Μετά το πέρας των 5 ημερών, τα προϊόντα θα αποδεσμευτούν και ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμα προς παραλαβή!

Η παραγγελία σου είναι έτοιμη και θα παραδοθεί στην εταιρεία ACS για να δρομολογηθεί η αποστολή της στο χώρο σου εντός 2 εργάσιμων ημερών!

Η παραγγελία σου έχει αποσταλεί! Η παραγγελία σου έχει τιμολογηθεί και έχει παραδοθεί στην εταιρεία ACS η οποία θα δρομολογήσει την αποστολή της στο χώρο σου! Επιλέγοντας τον αριθμό αποστολής (ACS xxxxxxx) που βρίσκεται κάτω από το εικονίδιο, μπορείς να δεις πού βρίσκεται η παραγγελία σου ανά πάσα στιγμή! Έχεις λάβει ενημερωτικό email/sms για το χρόνο ολοκλήρωσης παράδοσης της παραγγελίας σου με την εταιρεία ACS.

Έχεις παραλάβει την παραγγελία σου από το κατάστημα επιλογής σου!

αλλαγή / ακύρωση / επιστροφές

Μπορώ να αλλάξω/τροποποιήσω/ακυρώσω την παραγγελία μου;

Ναι, επικοινωνώντας μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους

1. Μέσω του live chat που εμφανίζεται στο πάνω μέρος του Public.gr!
Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 21:00 και Σάββατο από τις 09:00 έως τις 20:00

2. Τηλεφωνικά στο 8011140000 (από σταθερό) ή 2108181333 (από κινητό* και σταθερό )
Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 21:00 και Σάββατο από τις 09:00 έως τις 20:00 * (αστική χρέωση)

3. Μέσω email συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας εδώ >

Πώς να αλλάξω τα στοιχεία αποστολής;

Ναι, επικοινωνόντας μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους

1. Μέσω του live chat που εμφανίζεται στο πάνω μέρος οποιασδήποτε σελίδας!
Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 21:00 και Σάββατο από τις 09:00 έως τις 20:00

2. Τηλεφωνικά στο 8011140000 (από σταθερό) ή 2108181333 (από κινητό* και σταθερό )
Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 21:00 και Σάββατο από τις 09:00 έως τις 20:00 * (αστική χρέωση)

3. Μέσω email συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας εδώ >

Πώς επιστρέφω προϊόντα;

Σε περίπτωση που επιθυμείς να επιστρέψεις το προϊόν που έχεις αγοράσει, έχεις τη δυνατότητα να το κάνεις με 2 τρόπους εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που το παρέλαβες! (Απαραίτητη προϋπόθεση το προϊόν να βρίσκεται στην κλειστή εμπορική του συσκευασία και να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς)
1| Παραδίδοντας το/τα στην αρχική κατάσταση και συσκευασία σε οποιοδήποτε κατάστημα Public προσκομίζοντας την απόδειξη αγοράς!
2| Αποστέλλοντας το/τα με δικά σου έξοδα, στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία, σε ένα από τα καταστήματα Public εσωκλείνοντας την απόδειξη αγοράς. περισσότερα εδώ >

επικοινωνία!

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Η ομάδα του Public είναι δίπλα σου για ό,τι χρειαστείς.

Επικοινώνησε μαζί μας καθημερινά με 3 διαφορετικούς τρόπους:

  • Συμπληρώνοντας τα στοιχεία και το αίτημά σου στη φόρμα επικοινωνίας που βρίσκεις εδώ.
  • Καλώντας μας στα τηλέφωνα 8011140000 (από κινητό & σταθερό) και 2108181333 (από κινητό) με αστική χρέωση, από Δευτέρα έως Παρασκευή 9πμ - 9μμ και Σάββατο 9πμ - 8μμ.
  • Συνομιλώντας μαζί μας ζωντανά μέσω της υπηρεσίας live chat από Δευτέρα - Παρασκευή 09:00-21:00 & Σάββατο 09:00-20:00.

Eξυπηρέτηση μέσω Facebook

Αν είσαι χρήστης του Facebook, μπορείς να εξυπηρετηθείς άμεσα, για ό,τι ερώτηση έχεις, για παραγγελίες, προϊόντα ή υπηρεσίες μας, μέσω του Public Forum.
Μοναδική υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών στο περιβάλλον του Facebook κάνοντας κλικ εδώ

my Club

Τι είναι το my Club;

Είσαι μέλος του Μy Club και απολαμβάνεις προνόμια!

δες εδώ >