Συχνές Ερωτήσεις

πλοήγηση / προϊόντα / παραγγελία

Τι σημαίνουν οι διαθεσιμότητες προϊόντων;

Πώς συγκρίνω προϊόντα μεταξύ τους;

Πώς μπορώ να αποθηκεύσω προϊόντα στο προφίλ μου;

Τι είναι το Public Marketplace;

Στα Public εξελισσόμαστε για τους πελάτες μας και δημιουργούμε το Public Marketplace, έναν μοναδικό online προορισμό αγορών μέσα στο public.gr! Φέρνουμε σε επαφή αξιόπιστα καταστήματα με τα οποία συνεργαζόμαστε με τους επισκέπτες μας για να προσφέρουμε ακόμα περισσότερες επιλογές στο μεγαλύτερο και πιο αξιόπιστο e–commerce site στην Ελλάδα.

  • Οι τιμές των συνεργαζόμενων καταστημάτων στο public.gr περιλαμβάνουν ΦΠΑ; : Όλες οι τιμές που αναγράφονται στην ιστοσελίδα μας συμπεριλαμβάνουν τον νόμιμο Φ.Π.Α.
  • Έχουν εγγύηση τα προϊόντα των συνεργαζόμενων καταστημάτων; : Όλα τα προϊόντα καλύπτονται από εγγύηση, η οποία καθορίζεται από τον νόμο, την κατηγορία προϊόντων που θα επιλέξεις και την εκάστοτε επίσημη αντιπροσωπεία.
  • Πότε και πως μπορώ να αξιολογήσω το συνεργαζόμενα κατάστημα; : Μόλις λάβεις την παραγγελία σου, έχεις την δυνατότητα μέσα από τον λογαριασμό σου, στο ιστορικό των παραγγελιών, να αξιολογήσεις την εμπειρία σου για την online αγορά σου, βαθμολογώντας το κατάστημα σε 4 ερωτήσεις!
    Για να μην ξεχαστείς θα σου αποστείλουμε και σχετικό email για την αξιολόγηση των υπηρεσιών που έλαβες!

Μπορώ να προσθέσω, στην ίδια παραγγελία, προϊόντα public και συνεργαζόμενου καταστήματος;

Φυσικά και μπορείς! Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να επιλέξεις τα προϊόντα που σε ενδιαφέρουν και να ολοκληρώσεις εύκολα και γρήγορα την αγορά σου! Σε αυτή την περίπτωση ολοκληρώνεις την αγορά απευθείας online.

ηλεκτρονική αγορά & πληρωμή

Πώς μπορώ να καταχωρήσω την παραγγελία μου;

Ποιες είναι οι επιλογές παραλαβής;

Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών;

Τι επιλογές πληρωμής έχω;

Ποια είναι η πολιτική δόσεων;

Πώς εξαργυρώνω τον κωδικό έκπτωσης που έχω;

Εισάγεις τον κωδικό στο πεδίο «Κουπόνι προσφοράς» στο 2ο βήμα της ολοκλήρωσης παραγγελίας και πατάς το κουμπί "Εξαργύρωση".


H εξαργύρωση των κουπονιών Public γίνεται αποκλειστικά για προϊόντα Public, με την καταχώρηση ηλεκτρονικής παραγγελίας.

παρακολούθηση παραγγελίας

Πώς θα ξέρω αν έχει καταχωρηθεί η παραγγελία μου;

Κατά την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας σου θα λάβεις επιβεβαιωτικό email με την σύνοψη της αγοράς σου καθώς και τον κωδικό της παραγγελίας.
Σε περίπτωση που δεν λάβεις το επιβεβαιωτικό email, πιθανότατα:

• να μην έχεις ολοκληρώσει την παραγγελία σου
• να έχεις καταχωρήσει λανθασμένο το email
• να έχει μεταφερθεί στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία

 

Πώς παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Οποιαδήποτε στιγμή θελήσεις μπορείς να δεις το στάδιο που βρίσκεται η παραγγελία σου εδώ πραγματοποιώντας είσοδο στον λογαριασμό σου και επιλέγοντας "παρακολούθηση παραγγελίας" στο πανω μέρος της σελίδας!

Εναλλακτικά, ρώτησέ μας για την εξέλιξη της παραγγελίας σου στο Live chat, τηλεφωνικά, στο facebook ή στείλε μας email εδω

Στάδια παραγγελίας

αλλαγή / ακύρωση / επιστροφές

Μπορώ να αλλάξω/τροποποιήσω/ακυρώσω την παραγγελία μου;

Ναι, επικοινωνώντας μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους

1. Μέσω του live chat που εμφανίζεται στο πάνω μέρος του Public.gr!
Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 21:00 και Σάββατο από τις 09:00 έως τις 20:00

2. Τηλεφωνικά στο 8011140000 (από σταθερό) ή 2108181333 (από κινητό* και σταθερό )
Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 21:00 και Σάββατο από τις 09:00 έως τις 20:00 * (αστική χρέωση)

3. Μέσω email συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας εδώ >



Δεν έχω παραλάβει την παραγγελία μου,που περιέχει προϊόντα Public Marketplace, ενώ έχει περάσει ο εκτιμώμενος χρόνος από την ημέρα που με ενημερώσατε ότι έχει αποσταλεί. Τι να κάνω;

Μην ανησυχείς! Επιλέγοντας τον αριθμό αποστολής που βρίσκεται στην παραγγελία σου, στο ιστορικό παραγγελιών, μπορείς να την εντοπίσεις ανά πάσα στιγμή.

Εναλλακτικά μέσα από τον λογαριασμό σου στο public.gr, στο ιστορικό παραγγελιών, διαλέγεις το προϊόν που αφορά, επιλέγεις το «πρόβλημα με την παραγγελία μου» και σημειώνεις την επιλογή «το προϊόν δεν έχει παραδοθεί». Τέλος πατάς το κουμπί «επιβεβαίωση» για να ενημερώσεις άμεσα το συνεργαζόμενο κατάστημα που σου απέστειλε την παραγγελία.

Πώς να αλλάξω τα στοιχεία αποστολής;

Ναι, επικοινωνόντας μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους

1. Μέσω του live chat που εμφανίζεται στο πάνω μέρος οποιασδήποτε σελίδας!
Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 21:00 και Σάββατο από τις 09:00 έως τις 20:00

2. Τηλεφωνικά στο 8011140000 (από σταθερό) ή 2108181333 (από κινητό* και σταθερό )
Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 21:00 και Σάββατο από τις 09:00 έως τις 20:00 * (αστική χρέωση)

3. Μέσω email συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας εδώ >

Πώς επιστρέφω προϊόντα;

Σε περίπτωση που επιθυμείς να επιστρέψεις το προϊόν που έχεις αγοράσει, έχεις τη δυνατότητα να το κάνεις με 2 τρόπους εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που το παρέλαβες! (Απαραίτητη προϋπόθεση το προϊόν να βρίσκεται στην κλειστή εμπορική του συσκευασία και να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς)
1| Παραδίδοντας το/τα στην αρχική κατάσταση και συσκευασία σε οποιοδήποτε κατάστημα Public προσκομίζοντας την απόδειξη αγοράς!
2| Αποστέλλοντας το/τα με δικά σου έξοδα, στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία, σε ένα από τα καταστήματα Public εσωκλείνοντας την απόδειξη αγοράς. περισσότερα εδώ >


Πώς επιστρέφω προϊόντα Public Marketplace;

Για την επιστροφή προϊόντων αγορασμένα από Public Marketplace θα πρέπει να επικοινωνήσεις με το συνεργαζόμενο κατάστημα. Το κάθε συνεργαζόμενο κατάστημα έχει ίδια ή διαφορετική πολιτική επιστροφών


Παρέλαβα προϊόντα Public Marketplace, αλλά ένα προϊόν είναι ελαττωματικό,έχει ελλιπή συσκευασία, ή είναι λάθος προϊόν. Τι να κάνω;

Εάν κάποιο προϊόν δεν λειτουργεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή έχεις τις εξής δυνατότητες :

Μέσα από τον λογαριασμό σου στο public.gr, στο ιστορικό παραγγελιών, διαλέγεις το προϊόν που αφορά , επιλέγεις το «πρόβλημα με την παραγγελία μου» και σημειώνεις μια από τις επιλογές «το προϊόν μου είναι ελαττωματικό» ή «λάθος προϊόν» ή «ελλιπής συσκευασία» .Τέλος πατάς το κουμπί «επιβεβαίωση» για να ενημερώσεις το συνεργαζόμενο κατάστημα που σου απέστειλε την παραγγελία.
Εναλλακτικά μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας.

 

επικοινωνία!

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Η ομάδα του Public είναι δίπλα σου για ό,τι χρειαστείς.

Επικοινώνησε μαζί μας καθημερινά με 3 διαφορετικούς τρόπους:

  • Συμπληρώνοντας τα στοιχεία και το αίτημά σου στη φόρμα επικοινωνίας που βρίσκεις εδώ.
  • Καλώντας μας στα τηλέφωνα 8011140000 (από κινητό & σταθερό) και 2108181333 (από κινητό) με αστική χρέωση, από Δευτέρα έως Παρασκευή 9πμ - 9μμ και Σάββατο 9πμ - 8μμ.
  • Συνομιλώντας μαζί μας ζωντανά μέσω της υπηρεσίας live chat από Δευτέρα - Παρασκευή 09:00-21:00 & Σάββατο 09:00-20:00.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με συνεργαζόμενο κατάστημα;

Από το ιστορικό παραγγελίας μπορείς να επικοινωνήσεις με το κάθε συνεργαζόμενο κατάστηματα εύκολα και γρήγορα με γραπτό μήνυμα

Eξυπηρέτηση μέσω Facebook

Αν είσαι χρήστης του Facebook, μπορείς να εξυπηρετηθείς άμεσα, για ό,τι ερώτηση έχεις, για παραγγελίες, προϊόντα ή υπηρεσίες μας, μέσω του Public Forum.
Μοναδική υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών στο περιβάλλον του Facebook κάνοντας κλικ εδώ

Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την χρήση των προσωπικών μου δεδομένων;

προσωπικά δεδομένα

Μπορείς να διαβάσεις την Πολιτική Προστασίας Απορρήτου εδώ

my Club

Τι είναι το my Club;

Είσαι μέλος του Μy Club και απολαμβάνεις προνόμια!

δες εδώ >